Děkujeme za pochopení.
P75a82v72e24l 32B76ř83e29z11i70n83a
Vydané mimořádné opatření má 21 stran nepřehledného textu, ale určitě nesplňuje zákonné předpoklady pro jeho vydání. Předně neexistuje souhlas vlády, dále zákon praví, že mimořádné opatření podle § 2 ministerstvo nebo krajská hygienická stanice nařídí pouze v nezbytně nutném rozsahu a na nezbytně nutnou dobu. Plošný rozsah a neomezená platnost mi nepřipadá jako splnění této podmínky. To není taškařice s právem, to je jeho zjevné porušení a za to by měla být trestní nikoli jen politická odpovědnost.
B39o63h83u95m48i36l 13M29á51c80a
Předposledním odstavcem se autor nabídl na ministerský post.
M91i25c14h76a39l 16P67r88o33k37š
Muzu se zeptat, kde na strankach ministerstva je k nalezeni to vcerejsi opatreni? At se snazim sebevic, nemuzu to tam najit.
I77v24o 30C38i46l41i73c29h
Podle mne to zveřejní až pokud mu to schválí zítra odpoledne vláda. Zítra platí to z 6.4.
M89i47c86h87a88l 16H87u41š83á57k
A co když má ministr Arenberger pravdu a restrikce je třeba dál dodržovat ? Ošvejkujeme to zase a budeme se rochňat v X-té vlně epidemie ?
M64i28c54h56a84l 15P70r32o23k39š
Jestli ma pravdu nebo ne je vcelku irelevantni k tomu, jestli muze postupovat v rozporu se zakonem a to jeste tak, ze to verejne deklaruje.
Ja porad nechapu, jak si vladni predstavitele muzou vubec dovolit se kdykoliv rozcilovat, ze lidi porusuji jejich narizeni, kdyz sami bezne porusuji zakony (a to casto primo tak, ze prave ta porusovana narizeni vydavaji v rozporu se zakonem).
F19r59a89n87t66i15š28e72k 56D98v42o69ř22á11k
Ale vzdyť ho nikdo nebere vážně.
P56e28t89r 93K63o53v70a23ř47í56k
Bohužel právnické subjekty se tím řídit musí.
M53i52c97h22a35l 30K62a89n67d62a
Budu se bránit tím, že nezákonná opatření nebudu dodržovat. V případě přistižení nebudu souhlasit s pokutou a budu žádat správní řízení.
Než k němu v našich podmínkách dojde, budou už opatření zrušená soudem.
V38l80a46d98i84m32í53r14a 11B58o82š23k36o93v56á
Pandemic. zákon je místy zneužitím práva, bohužel v něčem kopíruje zák. o ochraně veřej. zdraví, kde rovněž zůstaly pozůstatky totalit. způsobu psaní zákonů. Např. je tu zmínka, že lze ev. nařídit očkování a vyšetřování, aniž by se to dostatečně definovalo: a opět by MZ ČR mohlo zkoušet prosadit podzákon. předpisem nejrůznější očkování a vyšetřování; omezování dalších svobod a práv na to pak navazuje. Jen se divím, že Nejvyšší správní soud podlehl politic. zakázce, že nezrušil největší nehoráznosti týkající se nuceného testování: jeden týden min. Havlíček vyhlásil, že půjde o neinvaz. samotesty, druhý týden se už začaly prosazovat invaziv. PCR (ústní pokyn, nikoli upřesněný v předpisech), druh vyšetření rozhoduje zaměstnavatel, ač to přísluší výlučně lékaři, není to opřeno o faktic. epidem. situaci v regionech ani navázáno na rizikové a nerizikové pracov. činnosti. Postoj soudu představuje právní fiasko, protože soudci vůbec nezvážili přiměřenost, vědec. odůvodněnost (ani PCR není spolehlivé na 100 %) aj. A hlavně jde o zákaz práce ve vztahu k lidem bez příznaků nemoci, pokud nepřistoupí na testování.
- Počet článků 188
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1358x
Autor knih: Jaroslav Krejčí - protektorátní premiér a předseda Ústavního soudu, Prezident republiky, Právní předpisy samosprávy, Transcendentní pramen práva, Zákon o státním zastupitelství s komentářem, Mezinárodní konflikty a bezpečnost státu, Zákon o obcích (obecní zřízení) Komentář.